Socialinio verslumo ugdymo galimybes jaunimo darbuotojų veikloje.
Mykolo Romerio universiteto, Edukologijos ir socialinio darbo instituto studentė rengia darbą, tema „Jaunimo darbuotojas kaip socialinio verslumo ugdytojas“. Jūsų nuomonė labai svarbi siekiant atskleisti socialinio verslumo ugdymo galimybes jaunimo darbuotojų veikloje.

Skirdami šiek tiek laiko Jūs galite prisidėti prie tyrimo, kurio duomenys bus naudojami rengiant magistro darbą. Maloniai prašome išsakyti savo nuomonę ir užpildyti klausimyną. Jums tinkantį atsakymo variantą arba kelis variantus pažymėkite varnele.

Dėkojame už bendradarbiavimą!
1. Ar esate girdėję apie socialinį verslumą?
Taip
Nesu tikras
Ne
 
2. Kaip jums atrodo, kaip galėtų būti apibūdinamas socialinis verslumas? Įvertinkite socialinį verslumą apibūdinančias prielaidas.
 Visiškai sutinkuSutinkuSunku pasakytiNesutinkuVisiškai nesutinku
Gebėjimas spręsti socialines problemas          
Gebėjimas spręsti aplinkosaugos problemas          
Gebėjimas derinti socialinį ir komercinį verslus          
Gebėjimas uždirbti pinigus          
Gebėjimas savo veikla sudominti potencialius porekių ir paslaugų vartotojus          
Gebėjimas sukurti naujas darbo vietas          
Gebėjimas pritraukti žmogiškuosius resursus          
Gebėjimas save realizuoti          
Gebėjimas pritraukti investicijas          
Gebėjimas efektyviau naudoti valstybės lėšas          
 
3. Kaip Jūs suprantate verslą?
 
4. Kaip manote, kokia yra jaunimo (nuo 14-29 m.) verslumo ugdymo situacija Lietuvoje šiuo metu įvairiuose lygmenyse?
 Labai geraGeraPatenkinamaBlogaLabai blogaSunku pasakyti
Bendrojo ugdymo įstaigose (progimnazijose, gimnazijose, mokyklose)            
Profesinio rengimo įstaigose            
Aukštosiose mokyklose, universitetuose            
Papildomajame ugdyme ir popamokinėje veikloje (švietimo sistemos būreliuose, meno, sporto ar kt. mokykloje)            
Neformalaus ugdymo institucijose ir įstaigose (vaikų ir jaunimo dienos centruose kultūros įstaigose, bendruomenių centruose ir pan.)            
Atvirose jaunimo centruose / erdvėse            
Namuose (šeimoje)            
 
5. Įvertinkite vidinius ir išorinius veiksnius darančius įtaką jaunimo socialinio verslumo ugdymui.
 Visiškai sutinkuSutinkuSunku pasakytiNesutinkuVisiškai nesutinku
Asmeninės savybės          
Verslo iniciatyvos ir veiklos veiksniai          
Žinios ir įgūdžiai          
Politinė aplinka          
Ekonominė aplinka          
Socialinė aplinka          
Technologinė aplinka          
 
6. Įvertinkite asmeninių savybių svarbą jaunimo socialinio verslumo ugdymui.
 Visiškai sutinkuSutinkuSunku pasakytiNesutinkuVisiškai nesutinku
Atkaklumas          
Atsakingumas          
Novatoriškas mąstymas          
Pasitikėjimas savimi          
Nebijojimas rizikuoti          
Garbės troškimas          
Pozityvus mąstymas          
Gebėjimas vadovauti          
Organizaciniai gebėjimai          
 
7. Įvertinkite priemones, kurias naudojant būtų labiausiai ugdomas jaunimo socialinis verslumas.
 Visiškai sutinkuSutinkuSunku pasakytiNesutinkuVisiškai nesutinku
Verslumo ugdymo paskaitos (vidurinėje mokykloje, aukštojoje mokykloje)          
Ryšių su verslo atstovais užmezgimas          
Mokymai ir konsultacijos kaip pradėti verslą          
Seminarai, konferencijos, renginiai apie socialinio verslo situaciją ir perspektyvas Lietuvoje          
Parama socialinio verslo idėjoms          
Jauno verslo finansavimas          
Infrastruktūros socialinio verslo pradžiai ir vystymui suteikimas          
Valstybės kapitalo investicijos          
Įvairių verslo idėjų rėmimas          
Konkursai jaunimo socialinės atsakomybės skatinimui          
 
8. Kaip manote, kaip galima ugdyti jaunimo socialinį verslumą? (keli galimi atsakymai)
Nuolat dirbant su jaunimu ir naudojant aktyvius metodus
Darbe su jaunimu naudojant projektinės veiklos metodus
Vedant į renginius, susijusius su jaunimo verslumo ugdymu
Kuriant verslo įmones
Naudojant simuliacinius metodus
Patį jaunimą skatinant domėtis verslumu
Pateikiant jaunimui socialinio verslo pavyzdžių
Įtraukiant jaunimą į įvairių užsiėmimų organizavimą ir įgyvendinimą bei socialinių problemų sprendimą
Kita
 
9. Jūsų manymu, ar remiantis užsienio šalių praktika, galima pagerinti Lietuvos jaunimo socialinį verslumą?
Galima
Nežinau
Negalima
Kita
 
10. Kaip manote, ar socialinio verslumo žinios ir tinkamas jų išmanymas yra svarbios jaunimo darbuotojams?
Labai svarbios
Nei svarbios nei nesvarbios
Visiškai nesvarbios
 
11. Jūsų manymu, ar jaunimo socialinio verslumo ugdyme, asmuo dirbantis su jaunimu užima reikšmingą vietą?
Labai svarbią
Svarbią
Nežinau
Nesvarbią
Visiškai nesvarbią
Kita
 
12. Kaip manote, ar jaunimo darbuotojas turi gerai išmanyti pagrindinius socialinį verslumą reglamentuojančius dokumentus?
Taip, turi gerai išmanyti
Taip, turi bent iš dalies išmanyti
Ne, tai nebūtina
 
13. Kaip manote, kokiomis savybėmis ir kompetencijomis turi pasižymėti jaunimo darbuotojas ugdantis jaunimo socialinį verslumą? (keli galimi atsakymai)
Suvokti jauną žmogų kaip besiformuojančią asmenybę
Suprasti ir gerbti jauną žmogų ir jauno žmogaus apsisprendimus
Suvokti, kad savo veiksmais ir pavyzdžiu daro įtaką jaunam žmogui
Laikytis konfidencialumo
Apsibrėžti savo vaidmenį darbe su jaunais žmonėmis
Išmanyti verslo situaciją Lietuvoje
Žinoti verslo formas
Gebėti taikyti įvairius aktyvius metodus
Žinoti darbo su jaunimu principus
Gebėti bendrauti ir bendradarbiauti su jaunais žmonėmis
Kita
 
14. Jūsų manymu, ar atviras darbas su jaunimu padėtų labiau ugdyti ir lavinti jaunimo socialinį verslumą?
Taip, labai
Taip, iš dalies
Labiau ne, negu taip
Visiškai ne
 
15. Jūsų amžius:
18 – 30 m.
31 – 45 m.
46 – 60 m.
61 m. ir daugiau
 
16. Jūsų lytis:
Vyras
Moteris
 
17. Jūsų išsilavinimas?
Pradinis
Pagrindinis
Vidurinis
Aukštesnysis
Aukštasis
 
18. Jūsų specialybė (kvalifikaciją):
Sertifikuotas jaunimo darbuotojas
Socialinis darbuotojas
Socialinis pedagogas
Psichologas
Kita
 
19. Kiek laiko dirbate su jaunimu?
Iki 1 metų
1 – 2 metus
2 – 5 metus
5 – 10 metų
10 metų ir daugiau