Apklausa UAB "Omnitel" klientų aptarnavimo kokybės sprendimai
Gerb. respondente,
Esame Kauno Technologijos Universiteto, ekonomikos ir vadybos fakulteto, finansų studijų programos studentai atliekantys tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti, kokie yra svarbiausi „Omnitel“ salono aptarnavimo kriterijai vartotojams. Todėl, Jus kviečiame dalyvauti apklausoje ir atsakyti į pateiktus klausimus.
Jūsų nuomonė mums yra labai svarbi ir aktuali, siekiant išsiaiškinti „Omnitel“ aptarnavimo kokybę.
Apklausa yra 100% ANONIMINĖ, nei vardo, nei pavardės nurodyti nereikia, todėl garantuojame Jūsų atsakymų konfidencialumą.
Ta proga Jums norėtumėm padėkoti ir palinkėti geros dienos!
Esame Kauno Technologijos Universiteto, ekonomikos ir vadybos fakulteto, finansų studijų programos studentai atliekantys tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti, kokie yra svarbiausi „Omnitel“ salono aptarnavimo kriterijai vartotojams. Todėl, Jus kviečiame dalyvauti apklausoje ir atsakyti į pateiktus klausimus.
Jūsų nuomonė mums yra labai svarbi ir aktuali, siekiant išsiaiškinti „Omnitel“ aptarnavimo kokybę.
Apklausa yra 100% ANONIMINĖ, nei vardo, nei pavardės nurodyti nereikia, todėl garantuojame Jūsų atsakymų konfidencialumą.
Ta proga Jums norėtumėm padėkoti ir palinkėti geros dienos!
Apklausa baigta ir atsakymai daugiau nebepriimami.
Dėkui už dėmesį.
Dėkui už dėmesį.
Ačiū už tavo atsakymus ir noriu parekomenduoti šį tinklapį - paprasta kurti apklausas su ManoApklausa.lt!