Apklausa Internetinės rinkodaros priemonių efektyvumas internetinėms automobilių dalių parduotuvėms
Gerbiamas respondente,
Ši anoniminė anketa parengta Vilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokyklos (VU TVM) ketvirto kurso studenčių. Prašome užpildyti šią anketą, kuria siekiama įvertinti elektroninės rinkodaros priemonių, kurias taiko internetinės automobilių dalių parduotuvės, efektyvumą.
Internetinė rinkodara- tai procesas, kurio metu interaktyviu būdu kuriami ir palaikomi santykiai su vartotojais, siekiant sparčiau ir kokybiškiau keistis idėjomis, produktais bei paslaugomis, kurios patenkina tiek pirkėjų, tiek ir pardavėjų tikslus. Internetinės rinkodaros priemonės:
• El. pašto rinkodara (naujienlaiškiai, kvietimai, pasveikinimai, reklaminė medžiaga, bendra informacija siunčiama į vartotojo el. paštą).
• Reklaminiai skydeliai.
• Paieškos sistemų rinkodara (paieškos sistemose pvz. „Google“, „Bing“, „Yahoo“, įvedus raktinius žodžius rodomi pirmieji rezultatai).
• Kontekstinė reklama (automatiškai rodoma reklama pagal lankomo puslapio turinį).
• Partnerių rinkodara (kai vienos įmonės tinklalapyje yra patalpinta kitos įmonės reklama).
• Nuoroda tekste ( nuoroda tekste nukreipianti į įmonės tinklalapį, el.parduotuvę)
• Remarketingas (rodoma pakartotinė puslapio reklama, kuriame Jūs jau lankėtės prieš tai)
• Iššokantys reklaminiai langai (angl. Pop-ups)
Anketą sudaro 18 klausimų. Pateikdami atsakymus turėtumėte užtrukti ne ilgiau kaip 10 min. Jūsų atsakymai nebus viešai publikuojami, duomenys bus panaudoti tik apibendrinti analizei.
Iš anksto dėkojame už Jūsų atsakymus ir geranoriškumą.
Ši anoniminė anketa parengta Vilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokyklos (VU TVM) ketvirto kurso studenčių. Prašome užpildyti šią anketą, kuria siekiama įvertinti elektroninės rinkodaros priemonių, kurias taiko internetinės automobilių dalių parduotuvės, efektyvumą.
Internetinė rinkodara- tai procesas, kurio metu interaktyviu būdu kuriami ir palaikomi santykiai su vartotojais, siekiant sparčiau ir kokybiškiau keistis idėjomis, produktais bei paslaugomis, kurios patenkina tiek pirkėjų, tiek ir pardavėjų tikslus. Internetinės rinkodaros priemonės:
• El. pašto rinkodara (naujienlaiškiai, kvietimai, pasveikinimai, reklaminė medžiaga, bendra informacija siunčiama į vartotojo el. paštą).
• Reklaminiai skydeliai.
• Paieškos sistemų rinkodara (paieškos sistemose pvz. „Google“, „Bing“, „Yahoo“, įvedus raktinius žodžius rodomi pirmieji rezultatai).
• Kontekstinė reklama (automatiškai rodoma reklama pagal lankomo puslapio turinį).
• Partnerių rinkodara (kai vienos įmonės tinklalapyje yra patalpinta kitos įmonės reklama).
• Nuoroda tekste ( nuoroda tekste nukreipianti į įmonės tinklalapį, el.parduotuvę)
• Remarketingas (rodoma pakartotinė puslapio reklama, kuriame Jūs jau lankėtės prieš tai)
• Iššokantys reklaminiai langai (angl. Pop-ups)
Anketą sudaro 18 klausimų. Pateikdami atsakymus turėtumėte užtrukti ne ilgiau kaip 10 min. Jūsų atsakymai nebus viešai publikuojami, duomenys bus panaudoti tik apibendrinti analizei.
Iš anksto dėkojame už Jūsų atsakymus ir geranoriškumą.