PARDAVIMŲ SKATINIMO ĮTAKOS KINO TEATRUOSE VARTOTOJŲ ELGSENAI ANALIZĖ
Gerb. respondente,



Esu Vytauto Didžiojo Universiteto Ekonomikos ir verslo vadybos fakulteto 4 kurso studentas Kęstutis Vosylius. Atlieku tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti, kokią įtaką pardavimų skatinimas daro vartotojų elgsenai. Anketos duomenys bus naudojami tik bakalauro baigiamajame darbe.
1. Jūsų amžius:
15 - 24 m.
25 - 44 m.
45 - 64 m.
65 +
 
2. Jūsų lytis:
Vyras
Moteris
 
3. Jūsų išsilavinimas:
Vidurinis
Aukštesnysis
Aukštasis
Magistro laipsnis
 
4. Kokiame mieste gyvenate?
Vilnius
Kaunas
Klaipėda
Panevėžys
Šiauliai
Kita
 
5. Jūsų mėnesinės pajamos:
iki 800 Lt
801 – 1500 Lt
1501 – 2500 Lt
2501 – 3500 Lt
3501 Lt ir daugiau
 
6. Jūsų šeimyninė padėtis:
vedęs/ištekėjusi
nevedęs/netekėjusi
išsiskyręs(-usi)
našlys(-ė)
 
7. Ar lankotės kino teatre?
Taip
Ne
 
8. Ar domitės kino teatrais ir jų organizuojamomis akcijomis?
Taip
Ne
Kartais
 
9. Ar esate girdėją apie kino teatrų organizuojamas pigesnių bilietų dienas?
Taip, esu
Ne, nesu
Galbūt
 
10. Kaip dažnai lankotės kino teatre?
Kelis kartus per savaitę
Kartą per savaitę
Kelis kartus per mėnesį
Kartą per mėnesį
Kelis kartus per metus
Kita
 
11. Ar kino teatre lankotės tik tomis dienomis, kai bilietai yra pigesni?
Taip, tik dienomis, kai taikomos akcijos
Ne, lankausi ir paprastomis dienomis
 
12. Ar, jei kino teatre, kuriame lankotės dažniausiai, nebūtų nuolaidų, rinktumėtės kitą?
Taip
Ne
Nežinau
 
13. Iš kur dažniausiai sužinote apie vykdomas akcijas?
Iš draugų/šeimos narių/bendradarbių
Per masinės informacijos priemones (spauda, internetas, televizija, radijas)
Gavau informaciją el. paštu/telefonu
Kita
 
14. Kokiomis pardavimų skatinimo priemonėmis kino teatre naudojatės dažniausiai? (galimi keli atsakymo variantai) (keli galimi atsakymai)
Kainų nuolaidos
Lojalumo programos
Konkursai, loterijos ir žaidimai
Speciali prekių rinkinių kaina
Kita
 
15. Kokie veiksniai Jums svarbūs renkantis kino teatrą?
Filmų repertuaras
Geras kainos ir kokybės santykis
Strategiškai patogi vieta
Žemesnė kaina
Artimų žmonių įtaka
Kita
 
16. Kaip manote, kokiu tikslu pardavimo skatinimo priemonės naudojamos dažniausiai?
Parduoti daugiau prekių/paslaugų
Pritraukti naujų vartotojų
Uždirbti didesnes pajamas