PEDAGOGINIŲ DARBUOTOJŲ IR ŠVIETIMO ĮSTAIGŲ KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO(SI) POREIKIAI IR GRĮŽTAMASIS RYŠYS
Kauno pedagogų kvalifikacijos centras bendradarbiaudamas su Vytauto Didžiojo universitetu organizuoja apklausą, kurios tikslas ištirti švietimo įstaigų pedagoginių darbuotojų poreikius ir kvalifikacijos tobulinimo(si) renginių kokybę.
1
Keliuose kvalifikacijos tobulinimo(si) renginiuose dalyvavote per pastaruosius trejus metus? (daug galimų atsakymų kiekvienoje eilėje)
 KursaiSeminarai
0    
1-5    
6-10    
11-15    
Daugiau kaip 15    
 
2
Kada vyko kvalifikacijos tobulinimo(si) renginiai, kuriuose Jums teko dalyvauti per pastaruosius trejus metus? (daug galimų atsakymų kiekvienoje eilėje)
 VisuometDažnaiRetaiNiekadaNorėčiau, kad vyktų
1. Pamokų metu          
2. Po pamokų          
3. Mokinių atostogų metu          
4. Savaitgaliais          
 
3
Kur Jūs dažniausiai tobulinate savo kvalifikaciją, kur tobulinti savo kvalifikaciją Jums būtų patogiausia? (daug galimų atsakymų kiekvienoje eilėje)
 Dažniausiai lankotėsBūtų patogiausia
1. Kauno pedagogų kvalifikacijos centre    
2. KT institutuose ar centruose, esančiuose prie universitetų    
3. Savo įstaigoje    
4. Kita    
 
4
Jei (3) klausime pažymėjote atsakymą „kita", pakomentuokite.
 
5
Kokio pobūdžio mokymai Jums aktualiausi? (keli galimi atsakymai)
Teoriniai
Praktiniai
Teoriniai - praktiniai
Kita
 
6
Kokiomis temomis mokymai Jums aktualiausi?
 VisuometDažnaiRetaiNiekada
1. Edukacinės psichologijos ir vaiko raidos žinių gilinimas        
2. Socialinės psichologijos (žmonių grupių ir asmenybės elgesio grupėse) žinių gilinimas        
3. Vaiko gerovės užtikrinimas        
4. Ugdymo metodika ir praktika (pavyzdžiai, metodai, taikymas tiesioginiame darbe ir pan.)        
5. Vaikų asmeninių ir socialinių savybių – pasitikėjimo savimi, kūrybiškumo, bendravimo, lyderystės, komandinio darbo įgūdžių ugdymas        
6. Mokymo(si) mokytis kompetencijos ugdymas, mokymosi motyvacijos skatinimas        
7. Patirtinio mokymo(si) organizavimas        
8. Darbas su specialiųjų poreikių mokiniais        
9. Mokymai, padedantys ugdytis Jūsų pačių asmenines ir socialines savybes        
10. Streso valdymas ir konfliktų sprendimas        
11. Profesinės veiklos planavimas ir tyrimas        
12. Saviraiškos užsiėmimai (dailė, teatras, šokis, muzika ir pan.)        
13. Mokyklos vadyba        
14. Lyderystė        
15. Bendravimas ir bendradarbiavimas su mokinių tėvais, pozityvios tėvystės skatinimo temos        
16. Planavimo ir ugdymo organizavimo temos        
17. Ugdytinio vertinimo temos        
18. Dalykinių žinių atnaujinimas ir pagilinimas        
19. Informacinių technologijų ir naujausių kompiuterinių programų taikymas        
20. Teisinių žinių atnaujinimas ir pagilinimas        
21. Ugdymo karjerai temos        
22. Socialinis - emocinis mokinių ugdymas        
23. Mokinių savivaldos skatinimas        
 
7
Kiek Jums naudingi renginiai, kuriuose dalijamasi gerąja patirtimi? (keli galimi atsakymai)
Labai naudingi
Naudingi iš dalies
Nenaudingi
Nesu tokiuose dalyvavęs
Pakomentuokite, kodėl
 
8
Kokios kvalifikacijos tobulinimo formos Jums patraukliausios?
 VisuometDažnaiRetaiNiekada
1. Paskaitos        
2. Konferencijos        
3. Kursai        
4. 6, 8 ak. val. trukmės seminarai        
5. Ilgalaikiai, tęstiniai mokymai        
6. Praktiniai užsiėmimai, praktikumai        
7. Interaktyvūs mokymai        
8. Nuotolinis mokymas(-is)        
9. Edukacinės išvykos / programos, vykdomos LR teritorijoje        
10. Stažuotės / programos, vykdomos ne LR teritorijoje        
11. Metodinės dienos        
12. Metodinių darbų parodos        
 
9
Jūs mokymuose gautas idėjas:
 VisuometDažnaiRetaiNiekada
1. Pritaikote savo darbe ir skatinate jas taikyti įstaigos kolegas        
2. Pateiktas idėjas išmėginate taip, kaip jos buvo pristatytos        
3. Pateiktas idėjas permąstote ir pritaikote savaip        
4. Laukiate tinkamos situacijos idėjoms pritaikyti        
5. Ne visada pasinaudojate idėjomis, tačiau jomis pasinaudoti skatinate kolegas        
6. Nieko negalite pritaikyti ugdymo procese        
 
10
Kas pasikeitė Jūsų darbe po kvalifikacijos tobulinimo(si) renginių?
 VisuometDažnaiRetaiNiekada
1. Pagerėjo mikroklimatas klasėje        
2. Pagerėjo santykiai su mokinių tėvais        
3. Pagerėjo santykiai su kolegomis        
4. Pagerėjo mokinių mokymosi rezultatai        
5. Pagerėjo darbas su specialiųjų poreikių mokiniais        
6. Diegiamos inovacijos ugdymosi procese        
7. Niekas nepasikeitė        
 
11
Kaip, Jūsų nuomone, pedagogų kvalifikacijos tobulinimas daro įtaką mokinių ugdymo kokybei, pasiekimų gerinimui?
 VisuometDažnaiRetaiNiekada
1. Pedagogo kvalifikacija ir jos tobulinimas didžiąja dalimi įtakoja mokinių ugdymo kokybę        
2. Pedagogo kvalifikacija ir jos tobulinimas tik nežymiai įtakoja ugdymo kokybę        
3. Kvalifikacijos tobulinimas yra tik formalumas, nelemiantis ugdymo kokybės        
4. Dažnas pedagogų dalyvavimas KT renginiuose neigiamai įtakoja ugdymo kokybę        
 
12
Ko tikitės iš kvalifikacijos tobulinimo institucijų organizuojamų mokymų?
 VisuometDažnaiRetaiNiekada
1. Įgyti naujų žinių, įgūdžių, reikalingų praktinėje veikloje        
2. Sužinoti apie ugdymo inovacijas        
3. Gauti mokslinių teorinių žinių        
4. Perimti kolegų vertingą patirtį        
5. Pagilinti bendrakultūrinę kompetenciją        
6. Pagilinti dalykines žinias        
7. Tik gauti kvalifikacijos pažymėjimą        
8. Kita        
 
13
Jei (12) klausime pažymėjote atsakymą „kita", pakomentuokite.
 
14
Kurių lektorių kvalifikacijos tobulinimo(si) renginiuose lankotės?
 VisuometDažnaiRetaiNiekadaRenginyje dalyvauti neteko
1. Pedagoginių darbuotojų – praktikų          
2. Mokslo ir studijų institucijų dėstytojų, mokslininkų ir tyrėjų          
3. Užsienio valstybių dėstytojų, mokslininkų, tyrėjų ir mokytojų          
4. Viešojo administravimo institucijų vadovų, jų pavaduotojų, padalinių vadovų ir specialistų          
5. Jungtinės lektorių grupės          
6. Kita          
 
15
Jei (14) klausime pažymėjote atsakymą „kita", pakomentuokite.
 
16
Lankausi mokymuose, nes:
 VisuometDažnaiRetaiNiekada
1. Man svarbu tobulinti ugdomąjį procesą ir pritaikyti naujoves        
2. Praplečiu akiratį ir paįvairinu laisvalaikį        
3. Renkuosi tai, kas man įdomu        
4. Planuoju savo karjerą        
5. Man svarbi mano pedagoginė kvalifikacija ir kompetencija        
6. Stengiuosi lankyti, net kai jie atrodo visiškai nenaudingi        
7. Ieškau inovatyvių idėjų        
8. Manau, kad ugdymo procesui tai suteikia naudingos informacijos        
9. Noriu, kad ugdymo turinys praturtėtų        
10. Noriu neatsilikti nuo šiuolaikiško požiūrio        
11. Stengiuosi pasiekti kuo geresnių vaikų ugdymo rezultatų        
12. Dažnai darbų atlieku daugiau negu reikia, todėl lankausi visur        
13. Nenoriu nuvilti vadovų ir kolegų        
14. Reikia atsiskaityti įstaigos atestacinei komisijai        
15. Rekomenduoja bendradarbiai        
16. Rekomenduoja ir skatina vadovai        
17. Įstaiga sudaro sąlygas lankyti seminarus darbo metu        
 
17
Ar sutinkate su šiais teiginiais apie pedagogų KT?
 VisuometDažnaiRetaiNiekada
1. KT renginių pasiūla pakankama        
2. KT renginių turinys atitinka asmeninius Jūsų profesinio tobulėjimo poreikius        
3. KT renginiai vyksta jums patogiu metu        
4. KT renginiai vyksta darbo metu, todėl turite per mažai galimybių juose dalyvauti        
5. Jūs planuojate savo asmeninę karjerą, todėl atsirenkate, kuriuos KT renginius lankysite        
6. Dalyvio mokestį už lankomus mokymus sumoka jūsų įstaiga        
7. Už mokymus susimokate patys        
8. Dėl lėšų stygiaus negalite tobulintis tiek, kiek norėtumėte        
9. KT renginiuose dalyvaujate tik dėl pažymėjimų, būtinų atestacijai, karjerai, atlyginimui didinti        
10. KT renginių programose yra pakankamai naujų dalykinių žinių        
11. KT renginių metu supažindinama su naujais ugdymo(si) metodais        
12. KT renginių metu pakankamai plėtojamos bendrosios (bendradarbiavimo, organizavimo, vadovavimo, psichologinės ir kt.) kompetencijos        
13. KT renginių metu gaunamos žinios lengvai pritaikomos praktikoje        
14. KT renginius veda kompetentingi lektoriai        
15. KT – formalumas, neskatinantis profesinio tobulėjimo        
 
18
Iš kokių šaltinių Jūs gaunate informaciją apie mokytojų kvalifikacijos tobulinimui(si) skirtus renginius?
 VisuometDažnaiRetaiNiekada
1. Informaciją gaunu iš savo kolegų mokytojų        
2. Informaciją randu mokytojams skirtoje mokyklos skelbimų lentoje        
3. Informaciją randu mokytojams skirtoje spaudoje        
4. Informaciją gaunu metodiniame būrelyje        
5. Informaciją platina regioninis švietimo centras        
6. Informaciją platina dalykinė mokytojų asociacija (istorijos, chemijos ir pan.)        
7. Informaciją randu internete        
8. Informaciją gaunu tiesiogiai iš kvalifikacijos tobulinimui skirtų renginių organizatorių (paskambina telefonu, informaciją apie renginius atsiunčia paprastu arba elektroniniu paštu).        
 
19
Jūsų lytis:
Vyras
Moteris
 
20
Jūsų amžius:
 
21
Jūsų išsilavinimas:
Vidurinis
Aukštesnysis
Aukštasis
Aukštasis neuniversitetinis
 
22
Kokia Jūsų kvalifikacinė kategorija?
Mokytojas
Vyresnysis mokytojas
Mokytojas metodininkas
Mokytojas ekspertas
I vadybinė
II vadybinė
III vadybinė
Kita
 
23
Jūs esate:
Mokytojas
Vadovas (direktorius, pavaduotojas, skyriaus vedėjas)
Kita
 
24
Kiek metų dirbate pedagogo darbą:
 
25
Kokios srities specialistas esate? (prašome parašyti)
 
26
Pažymėkite švietimo lygmenį, kuriame dirbate (keli galimi atsakymai)
Ikimokyklinis
Priešmokyklinis
Pradinis
Pagrindinis
Vidurinis
Neformalusis papildomas ugdymas
Kita
 
27
Pažymėkite, kuriame mieste dirbate?
Kaune
Kauno rajone
Kitur