Apklausa Anketa Lietuvos vartotojų etnocentrizmo turizmo produktui lygiui bei skatinimo priemonėms įvertinti
Gerb. respondente,
Esu Lietuvos kūno kultūros akademijos turizmo ir sporto vadybos programos 2 kurso magistrantė Gintarė Stankevičienė ir rašau magistro baigiamąjį darbą tema „Etnocentrizmo panaudojimas turizmo sektoriaus konkurencingumui didinti“, kuriame atlieku tyrimą. Šio tyrimo tikslas - išsiaiškinti, kiek Lietuvos gyventojai etnocentriški lietuviškų turizmo produktų atžvilgiu bei kokiomis priemonėmis galima skatinti etnocentrizmą.
Tyrimas vykdomas anonimiškai, todėl atsakymai į klausimus bus analizuojami tik apibendrinta forma. Būčiau labai dėkinga, jeigu nuoširdžiai atsakytumėte į žemiau pateiktus klausimus.
Jūsų atsakymai padės atlikti išsamų tyrimą ir pasiekti naudingų rezultatų vertinant Lietuvos vartotojų etnocentrizmo lygį bei skatinimo priemones.
Ačiū už Jūsų pagalbą!

Sąvoka vartotojų etnocentrizmas- pirmenybės vietinės kilmės prekėms ir paslaugoms (šiuo atveju turizmo produktams ir paslaugoms) teikimas, lyginant su užsienio produktais.