Apklausa TV reklamos poveikis vaiko-vartotojo elgsenai
Vaikai pradėjo daug anksčiau ir daugiau pirkti bei vartoti nei tai darė jų tėvai, t.y. šiuolaikiniai vaikai vartotojais tampa žymiai jaunesni nei buvusios kartos vaikai. Reikšmingu rinkos potencialu jie laikomi ir dėl nuosavų pinigų turėjimo bei įtakos tėvų išlaidoms: Chan (2008) tyrimo duomenimis net 67 % šeimos pirkimų yra skirti vaikams. Svarus vaikų vartotojų vaidmuo šeimai ir įmonėms aktualizuoja šio tikslinio segmento pasiekimo reklama mokslinių tyrimų reikmę.


Apklausa baigta ir atsakymai daugiau nebepriimami.
Dėkui už dėmesį.


Ačiū už tavo atsakymus ir noriu parekomenduoti šį tinklapį - paprasta kurti apklausas su ManoApklausa.lt!